Модуль 7
Для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології, а саме: тестування, опитувальник, спілкування в інтернет-мережі, створення презентацій та блогів за поданим вчителем зразком.
У цьому модулі я створював зразок учнівського блогу. Мені було цікаво, тому що для цього слід "перевтілитися" в дитину, аби писати та добирати інформацію зрозуміло й доступно. Тобто слід подивитися на проект очима учня. Крім цього, я удосконалив своє вміння створювати блог, тому зможу навчити тепер цьому інших.
Планую завершити створення учнівського зразка і успішно завершити проект!
✴ ✴ ✴
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
✔Як створити приклад учнівської роботи, який допоможе уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання.
✔Як забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту.
Цілі:
✔Планувати виконання учнівської роботи :✔Демонструвати володіння концепціями, навичками та знаннями;
✔Демонструвати володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів
✔Відповідно та ефективно використовувати ІКТ.
Для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології, а саме: тестування, опитувальник, спілкування в інтернет-мережі, створення презентацій та блогів за поданим вчителем зразком.
У цьому модулі я створював зразок учнівського блогу. Мені було цікаво, тому що для цього слід "перевтілитися" в дитину, аби писати та добирати інформацію зрозуміло й доступно. Тобто слід подивитися на проект очима учня. Крім цього, я удосконалив своє вміння створювати блог, тому зможу навчити тепер цьому інших.
Планую завершити створення учнівського зразка і успішно завершити проект!
✴ ✴ ✴

✔Як створити приклад учнівської роботи, який допоможе уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання.
✔Як забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту.
Цілі:
✔Планувати виконання учнівської роботи :✔Демонструвати володіння концепціями, навичками та знаннями;
✔Демонструвати володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів
✔Відповідно та ефективно використовувати ІКТ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий