Модуль 10.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
- обговорив з колегами те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
- створив презентацію, та інструкціюдля того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
- створив план впровадження проекту; - створив документ для фасилітації; - визначив наявність усіх складових свого Портфоліо;
- знайшов Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
Я зрозумів, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Оскільки при навчанні за методом проектів учитель витрачає менше часу на «викладання» навчального змісту учням, процес навчання має бути добре організованим для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою. Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
- обговорив з колегами те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
- створив презентацію, та інструкціюдля того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
- створив план впровадження проекту; - створив документ для фасилітації; - визначив наявність усіх складових свого Портфоліо;
- знайшов Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
Я зрозумів, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Оскільки при навчанні за методом проектів учитель витрачає менше часу на «викладання» навчального змісту учням, процес навчання має бути добре організованим для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою. Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
Комментариев нет:
Отправить комментарий